maanantai 23. toukokuuta 2016

Ikuisia muistoja matkasta

Moikka! Viimenen viikko olis jälellä. Tosi sekavia tunteita, toisaalta hirmu ikävä kotiin, mutta silti haluaisi jäädä tänne. No nautitaan nyt näistä viimeisistä päivistä täälä lämmössä! 
Oltiin viimeviikolla Emmin kanssa Norrisin kosmetologikoululla. Olen käynyt sielä kerran aikaisemmin, koska heillä on puutetta opiskelijoista meitä on pyydetty apuun. Viimeksi harjoittelimme intialaistapäähierontaa. Se oli hieman erilainen mitä olemme koulussa tehnyt joten oli ihan kiva oppia uutta! Nyt viimeksi meitä tarvittiin malleina. Opiskelijat harjoittelivat maskeerausta, alta näkyy lopputulokset. :D Todella hyviä töitä tuli, opiskelijat on todella taitavia! 




Olin jo ennen matkaa päättänyt, että haluan pysyvän muiston jos reissu on onnistunut. Suuniteltiin sitten Emmin kanssa yhteistyöllä minulle tatuointi; minä sanelin vaativia toiveita ja emmi yritti toteuttaa ne parhaansa mukaan piirtämällä. Otimme tämän jälkeen sitten selvää mikä olisi hyvä tatuointipaikka. Kiertelimme muutamissa ja kyselimme ihmisiltä jotka tietävät. Päädyimme sitten Jaganath nimiseen paikkaan mitä olin jo itsekin ajatellut aikaisemmin. Kävimme sitten juttelemassa ammattilaisten kanssa ja lopulta uskaltauduin varaamaan ajan. Nyt minulla on sitten pysyvä muisto nilkassa tästä ihan supermahtavasta reissusta!




Tässä reissun aikana kerittiin juhlia myös yhdet synttärit. Emmi täytti nimittäin viime perjantaina 18 v. ja halusimme järjestää mahdollisuuksien (ja rahatilanteen) mukaan mahdollisimman hyvät juhlat. Toivonmukaan Emmi tykkäsi ja muistaa vielä myöhemminkin! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti